Focus on Values

De blogsite voor bedrijven met een focus op waarde!

0

De kracht van Regio Zwolle

Een van de toplocaties in Nederland is de Regio Zwolle. Economisch gezien gaat het de regio zeer goed af. De opkomst en het recente succes van PEC Zwolle staat wat dat betreft symbool voor de groei van Zwolle. De Hanzestad is centraal gelegen in Nederland. Voor Noord-, Oost- en West Nederland geldt Zwolle als dé schakel van Nederland. Niet voor niets is de regio de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de meest sterke regio’s in Nederland op economisch gebied.

Bedrijven en organisaties Zwolle

Voor bedrijven in Zwolle is de regio zeer interessant. Niet alleen kenmerkt de Regio Zwolle zich als een belangrijke schakel voor de handel. Ook op het gebied van infrastructuur, onderwijs en cultuur is de Hanzestad zeer belangrijk voor bedrijven Zwolle. Het geheim van de regio is misschien wel het fijne klimaat. De medewerkers hebben allemaal een ondernemende mentaliteit en er zijn veel familiebedrijven in Zwolle. Voor organisaties Zwolle is de regio dus zeer aantrekkelijk.

Ondernemers Zwolle

Twijfelt u als ondernemer of u naar Zwolle moet gaan met uw bedrijf of organisatie? Dan kunt u het beste eens in gesprek gaan met de huidige ondernemers Zwolle. Het fijne ondernemersklimaat zorgt ervoor dat ondernemers nooit meer weg willen uit de Hanzestad of de omliggende steden. Aanpakken, samenwerken en doorzetten zijn kenmerken die worden gelinkt aan de mensen die uit Zwolle komen. De regio scoort dan ook beter dan andere regio’s op het gebied van werkloosheid en/of de toegevoegde waarde die de medewerkers per FTE toevoegen.

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over de Regio Zwolle? Neem dan contact op met Marketing Oost. Zij kunnen u alles vertellen over de vele voordelen die de regio met zich meebrengt. Hieronder vindt u de contactgegevens:

Regio Zwolle

Bezoekadres
Emmastraat 8
8011 AG Zwolle

Postadres
Postbus 1155
8001 BD Zwolle

038 – 421 67 98
info@regiozwolle.info
www.regiozwolle.info

 

BedrijfExpert • juni 5, 2015


Previous Post

Next Post