Focus on Values

De blogsite voor bedrijven met een focus op waarde!

Narrowcasting als ultieme communicatiemiddel

Narrowcasting als ultieme communicatiemiddel

In een bedrijfsomgeving van digitalisering worden narrowcasting schermen steeds meer ingezet om werknemers te betrekken in wat er zich afspeelt binnenin de organisatie. Wat houdt deze nieuwe manier van communiceren nu precies in en hoe gebruik je hem het best? Narrowcasting als intern communicatiemiddel Het is belangrijk om je medewerkers te betrekken bij het reilen…

Continue Reading

Effectieve promotiemiddelen voor je horecabedrijf

Heb jij een horecabedrijf of werk je voor een horecabedrijf? Dan zijn er enkele zaken waar je aan kan denken om je naamsbekendheid en dus ook je bezoekersaantallen te vergroten. In dit artikel worden er enkele effectieve promotiemiddelen voor je horecabedrijf beschreven. Een vlaggenmast met logo en bedrijfsnaam Vooral als je een horecabedrijf hebt dat…

Continue Reading

Tips voor een succesvolle beursdeelname

Sta je binnenkort op een beurs? In dit artikel geven we je een aantal tips voor een succesvolle beursdeelname. Maak geen aannames Het is mogelijk dat sommige bezoekers nog nooit van je bedrijf hebben gehoord. Wanneer je je aan het voorbereiden bent op een beurs, wees dan kritisch over je bedrijf ten opzichte van de…

Continue Reading

Reclame toepassen binnen uw bedrijf

Wilt u uw bedrijf extra laten opvallen? Dat kan door middel van reclame. Reclame is er in allerlei soorten en maten. Met name door middel van buitenreclame, kunt u de aandacht van uw (potentiĆ«le) klant trekken. Denk hierbij aan mooie LED-verlichting aan de bovenzijde van uw pand, mooie NEON-letters van de naam van uw bedrijf…

Continue Reading